Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Adjátok vissza a qrváknak a Rákóczi teret!

Érzelmek. Szerelem. Szex. Pillanatnyi állapot. Ha olyan kedvem van, egy kis politika. Nemzeti radikális.

Friss topikok

Címkék

A kudarckereső

2014.11.08. 08:28 Kleó

Ilyen kifejezés nem létezik a pszi tudományában; na de tudtam én, hogy előbb-utóbb úgy járok, mint Kabos Gyula a filmben a bútorproblémával: disszertációt írnak belőlem! Tudniillik ezt a szót kifejezetten rám találta ki egy szakorvos.

E heti „termésem”:
1.) újabb telót sikerült tönkretenni (kétszeri odabaszás kellett hozzá, általában egy elég szokott nekik lenni – telefonügyben igencsak magas nálam a fluktuáció; alacsonyan szállnak, bármilyen évszak is jő);
2.) máris (5 hét) sikerült magam kirúgatni a melóból. Mert még írásban is nagy a pofám – és sajnos nem ígérhetem meg, hogy befogom. Nem megy. (Másik régi magyar film: Vaszary Piri a mama, Turay Ida a lánya. – Kislányom, muszáj mindig tied legyen az utolsó szó? – Muszáááj! – érkezik a válasz már a tehetetlen dühtől sírva. Ééérdekes, apai nagyanyámnak mindig ez jutott rólam az eszébe...
Ráadásul a Volt Főnök kimondta az egyik tabu szavamat: megváltozás. No, én ettől erősen ragaszkodni kezdek a szar kis személyiségemhez, mert az vagyok Én – freudi értelemben. Mondjuk egy A.A.-ülésen (nem fakultatíve mentem el) a vezető (amúgy barát ismerőse, intelligens, diplomás ember; ráadásul nem a primkó ami módszert használta, hogy „Y. vagyok, és alkoholista”; inkább a saját életéről mesélt) az előbbire azt válaszolta: – Tudod, ha az ember egy kőszikladarabot erősen markol, az egy idő után elporlik.
Porlik már, de akkor is az enyém!

Szólj hozzá!

Címkék: irodalom (túlzással)

A bejegyzés trackback címe:

https://gesha.blog.hu/api/trackback/id/tr936877379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása