Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Adjátok vissza a qrváknak a Rákóczi teret!

Érzelmek. Szerelem. Szex. Pillanatnyi állapot. Ha olyan kedvem van, egy kis politika. Nemzeti radikális.

Friss topikok

Címkék

Cabaret (Az élet egy kabaré)

2013.02.07. 23:42 Kleó

A barátaim úgy hívnak, hogy Elsie,
Vidám vagyok, mint cipőben a pertli,
Hisz minden évben háromszázhúsz ízben
Én nem fürdöm csak hideg szódavízben.
És „x” esetben mondták rólam azt is,
Hogy én vagyok az örökifjú bakfis.
Ha színre lépek, engem néznek csak,
S azt mondják, aranyat érek „cakk um pakk”.
S most, ha megengedik, eléneklem még
Színes karrierem legszebb slágerét:

Mit ér az este, ha szobádban ülsz,
S a szíved senkié,
Kint vár egy csók, s egy pohár bor,
Az élet egy kabaré!
Vigyázz a percre, most velem repülsz,
Egész az ég felé,
Cintányér csattan, gitár szól,
Az élet egy kabaré!
Pezseg a bor, pereg a dal,
Minek a bánat és az árnyak,
Arra fuss, hol csókok várnak.
Szép lesz az este, ha mellém csücsülsz,
Mondjuk, úgy tíz felé,
Vár majd egy csók, s egy pohár bor,
Cintányér csattan, gitár szól,
Az élet egy ka-ba-ré!!!

1 komment

Címkék: zeneszöveg musical-betétzene

A bejegyzés trackback címe:

https://gesha.blog.hu/api/trackback/id/tr925068723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kleó 2013.02.08. 00:04:41

Ebben is Liza Minnelli azért elviszi a pálmát...
süti beállítások módosítása