Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Adjátok vissza a qrváknak a Rákóczi teret!

Érzelmek. Szerelem. Szex. Pillanatnyi állapot. Ha olyan kedvem van, egy kis politika. Nemzeti radikális.

Friss topikok

Címkék

A baszás, kérném szépen, nem más, mint kemény munka

2012.12.02. 21:35 Kleó

Egyszer tényleg megőrülök... Sasszé. Lépés előre, aztán gyorsan vissza. Mondjuk egy vigasztal: ugyan minden jó szeretkezést le kell rajtam vernie, de mintha picikét mindig kevésbé. De azért úgy forgatja, hogy én legyek a hibás. Nem mintha olyan jó természetem lenne, a türelmemről sem vagyok híres, de ez már mégiscsak sok(k). Ugye egy részeg férfinál csak egy részeg nő randább; ám egy hisztis nőnél csak egy hisztis pasi!

2 komment

Címkék: és szex szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://gesha.blog.hu/api/trackback/id/tr534943837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.12.03. 10:48:51

Én azt hittem, a hisztis férfi a ROSSZ dugást veri le...))

Kleó 2012.12.03. 12:11:31

Frászt. Az hogy néz má' ki, h "kiadja" magát???
süti beállítások módosítása