Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Adjátok vissza a qrváknak a Rákóczi teret!

Érzelmek. Szerelem. Szex. Pillanatnyi állapot. Ha olyan kedvem van, egy kis politika. Nemzeti radikális.

Friss topikok

Címkék

A tél itt van...

2012.12.22. 18:56 Kleó

A szerelmem voltál

Egy dal, amit nem felejtek,
Egy dal emlékeztet rád,
Egy nyár, amit nem felejtek,
Egy nyár, olyan messze jár...

Te nem szerettél engem,
Csak játszottál velem,
Én neked adtam volna
Az egész életem.
És mindig hittem néked,
Mert nem csaptak be még,
Ha megkérdeztem, hol jársz,
Te könnyen nevettél, 
Oly könnyen nevettél.

Az ősz hamar beköszöntött,
A tél lassan közelít,
És én már nem tudom elhinni,
Hogy már nem vagy itt velem.

Te nem szerettél engem,
Csak játszottál velem,
Én neked adtam volna
Az egész életem.
És mindig hittem néked,
Mert nem csaptak be még,
Ha megkérdeztem, hol jársz,
Te könnyen nevettél, 
Oly könnyen nevettél.

Egy dal, amit nem felejtek,
Egy dal emlékeztet rád,
Egy nyár, amit nem felejtek,
Egy nyár, olyan messze jár...

Te nem szerettél engem,
Csak játszottál velem,
Én neked adtam volna
Az egész életem.
Egy szó, amit te mondtál,
Egy csók, amit te adtál,
Egy kedves emlék most már,
A szerelmem voltál,
A szerelmem voltál.

Szólj hozzá!

Címkék: vers szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://gesha.blog.hu/api/trackback/id/tr384977784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása