Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Adjátok vissza a qrváknak a Rákóczi teret!

Érzelmek. Szerelem. Szex. Pillanatnyi állapot. Ha olyan kedvem van, egy kis politika. Nemzeti radikális.

Friss topikok

Címkék

The Long Goodbye

2013.02.17. 22:44 Kleó

Raymond Chandler, a krimi atyja regénye, nálunk Elkéstél, Terry! címmel jelent meg, a belőle készült film tükörfordítás: A hosszú búcsú. (Therry nyomozó felesége gyönyörű, kedves asszony, aki vak. Férjét azzal lepi meg [házassági évforduló?, születésnap?], hogy egy fekete pillangót tetováltat a vállára. Az ő emléke (meg persze az Omega Fekete pillangója is) késztetett arra, hogy a nyár elején megcsináltassam a fekete pillangót a bal vállamra.   

Néhány héttel ezután kezdődött a kapcsolat, amiről azt hittük, "futó kaland csupán". Aki nyomon követte a blogjaimat, tudhatja, hogy elsősorban a szexről szólt, de... És azt is láthatja, hogy hányszor "vége volt".

Ő vagy háromszor mondta, én talán kétszer. Kínlódtunk egymással rendesen. Így nem egy hétig (Bródy), nem hét évig (Fonográf), hanem csaknem hét hónapig tartott – a szerelem. Most jött el az a pillanat, amikorra mindkettőnknek elege lett. Vádaskodás nélkül mondom, nekem meggyőződésem, hogy sumákolt, hazudozott, kétszínűsködött; ő állítja, hogy én vádolok jogtalanul, mert olykor olyan hülye vagyok, hogy azt sem tudom, mit csinálok. Nos, ennyire nem! Nem volt szép a hosszú búcsú vége: ő kijentette, följelent rágalmazásért; én meg hogy őt magánlaksértésért.

Mindenesetre már visszarendeztem a lakásom a magam kedve szerint. És köszönök mindent, amit kaptam és ami szép volt...          

Ja! És az utolsó táncot több mint egy hete lejtettük el.                              

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://gesha.blog.hu/api/trackback/id/tr535050391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása