Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Adjátok vissza a qrváknak a Rákóczi teret!

Érzelmek. Szerelem. Szex. Pillanatnyi állapot. Ha olyan kedvem van, egy kis politika. Nemzeti radikális.

Friss topikok

Címkék

Nagyfröccs: Nem adom fel

2013.03.05. 15:43 Kleó

Próbáltak már leléptetni engem

De szívós vagyok én, ilyet nem lehet
A testemen talán keresztül mehetsz
De ilyen még nem volt, és soha nem is lesz

Nem adom fel, nem adom fel soha magam
Nem adom fel, nem adom fel az igazam

Mindent megtagadok magamat sem ismerem
Hisz semmi biztos nincs, minden csak lehet
Pofon vágom én, én a közízlést
Pukkadjon meg minden, minden hülye kispolgár

Nem adom fel, nem adom fel soha magam
Nem adom fel, nem adom fel az igazam

Szólj hozzá!

Címkék: zeneszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://gesha.blog.hu/api/trackback/id/tr355118173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása