Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Adjátok vissza a qrváknak a Rákóczi teret!

Érzelmek. Szerelem. Szex. Pillanatnyi állapot. Ha olyan kedvem van, egy kis politika. Nemzeti radikális.

Friss topikok

Címkék

Sötét az utca...

2013.04.30. 01:33 Kleó

Három évig ültem Váczott,
megismertem néhány srácot,
néhány híres nagystílű vagányt.
Hamiskártyás, kasszafúró,
nem volt ott az élet túró,
volt ott mivel űzni a magányt.

Néha összeverekedünk,
néha arról énekeltünk
lesz még szőlő lesz még lágy kalács,
elrepült a három évem
újra űzöm mesterségem
mert ma végre kinyílott a rács!

Sötét az utca, kihalt a város 
reggelre megtudjuk, ki lesz a káros.
Ha rajta vesztünk,
nem lesz több estünk 
nem lesz több csókos éjszakánk!

Megtanultam ott a sitten 
hol lakik az Atya Isten, 
három év ez ki kell bírni még.
Hűtlen volt a menyasszonyom,
nem veszem ez tőle zokon,
visszajön ha szerzek egy kis lét.

Fütyülök én szépre-jóra,
esküszöm a csízióra
többé senki nem köthet belém.
Visszajöttem Budapestre 
megmutatom még ma este 
mindenkinek, hogy ki vagyok én

Sötét az utca, kihalt a város 
reggelre megtudjuk, ki lesz a káros.
Ha rajta vesztünk,
nem lesz több estünk 
nem lesz több csókos éjszakánk!

Sötét az utca, kihalt a város 
reggelre megtudjuk, ki lesz a káros.
Ha rajta vesztünk,
nem lesz több estünk, 
nem lesz több csókos éjszakánk!

Nem lesz több csókos éjszakánk!

Nem lesz több csókos éjszakánk!!!

Szólj hozzá!

Címkék: zeneszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://gesha.blog.hu/api/trackback/id/tr195253720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása